2011. augusztus 26., péntek

a dolgok nem mindig azok aminek látszanak!
ma megtudtam valamit, nagyon fáj.. ha télleg kiderül hogy igaz! nem tudom melyik fáj jobban az hogy nem mondja meg vagy az hogy ezt csinálja..
meg kell tanulni, csak egy bizonyos fokig bízni az emberekben!
ha megbízol valakiben azzal egyenes utat engedsz neki hogy összetörje a szíved a szemed láttára, úgy hogy te nem tudsz ellene tenni semmit!
de én nem vagyok az a lány akivel csak úgy meglehet tenni ezeket a dolgokat! már elég sok ilyenbe volt részem! sajnos! de ha végig gondolom, örülök neki, mert ami nem öl meg az erősít! ezzel is csak tanulok! de nagyon fáj! de nem baj! annyira jól esik leírni! szóval, most van egy tervem, én könnyen megbocsátok dolgokat, de sohasem felejtek! azt kapsz amit érdemelsz! ha te megtudtad tenni, én miért ne tudnám?! egyértelmű, nem?:D
elérem azt amit te, megteszem azt amit te! hogy úgy fájon, ahogy nekem most! de nem leszel képes elfelejteni, tudod miért mert, ami megtörtént az felejthetetlen! csókollak drága 'egyetlenem' : ) lehet hogy egy kicsit gonosznak hangzik amit gondolok! de velem ne játszadozzon senki!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése