2011. augusztus 29., hétfő

Fecskenap' kihogy hivja-.- alapból semmi kedvem nemvolt menni főleg hogy már volt osztálytalálkozónk! 
és persze hogy akkor éjszaka leszek beteg-.- nemaz hogy rá egy napra a nyár utolsó hétvégéje jön-.- semmi gáz..
nem mentem-.-.. hát talán kicsit bánom, de nem hiszem hogy 39fokos lázzal és torokgyuszival bárkit boldogítottam volna.
másnap. 
1. 'teljesen jolvagyok' ezt el kell hitetnem mindenkivel, ugyanis én utazni akarok, és ha akarok akkor fogok is!
2. sikerült elindulnunk, nem is tudom mi lett volna, hogy nincs nagyobb kocsi, amivel én mentem 6an voltunk, nem személyautóval mentünk természetesen, nos 4óra utazás után elhittem hogy csak seggcsontom van :D az egészet végig aludtam, és mit hagytam otthon?! a gyógyszeremet! ami nem jött volna rosszul, elég szarul voltam, de sebaj!
3. hajnali 4kor sikerült ágyba kerülnöm, aztán meg nem is voltam álmos, de valahogy elaludtam, reggel 8kor kelés-.- minda10en felkeltünk arra hogy1ember felkelt.
4. a délelött túráztunk, amit utálok :) tehát a napom nem is kezdödhetett volna jobban, aztán annyira nem is lett rossz. végig egy KUKACMENTES kubus almás vizet ittam, bár szerintem inkább az almához nem volt köze. 
5. délután. focipálya. 
6. este. a part*-* szerencsénkre éppen vihar közeledett.. tehát nem volt sok időnk se melegünk.. de jó VOLT! táncoltunk, a parton félig a vízben, szendtünk kagylót, sétáltunk a homokos parton! szép volt! :)
7. este. erről nem nyilatkoznék :)
8. reggel 6.30as kelés! mert drága egyetlen uncsikám kijelentette 'én már sokat aludtam' és mindenkit felkeltett! :)
9. délelött biciklizés hegyek között, kb 1 éve biciklin se ülltem, tehát nagyon jo volt.. főleg felfelé menni:)
10. délután nagynehezen elindultunk... az a 4óra kacagásban fagyizásban (nekem pont jokor jött) és pizzázásban telt. nagyon jó út volt!
11. hazaérkezés este 10kor. és ALVÁS !!! :) 
nagyon jó utolsó hétvége volt, igy búcsuztunk el a '11 nyártól!
'12 nyár már várlak, tudom még jobb leszel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése