2012. január 29., vasárnap

Csak azért nem írtam..mert nem akartam nyomott hagyni az életemben ezekről a napokról..
De a mai napnak már kell..!
Mostmár más lesz minden.. nemhiszek a mesékben és a hercegnek sem hiszek már..hiszen ez itt a valóság..és a herceg nem más mint egy rossz fiú egy édes mosollyal.. ..:)
De hozzám ne gyere sirni, hogy sajnálod..sajnáld inkább azt a napot mikor megismertél..mert én kezdem sajnálni.. :) de köszönök mindent mit tőled kaphattam, de bőven elég is volt.. :)
Neked nem megy az egyenes és őszinte beszéd, nekem meg nem megy a hazugság ..!
És mostmár nem csak belöled van elegem..hanem az összes himnemű köcsögből..
'megváltoztál..nekem igy nem a kell barátságunk' nemkell?jo, oké.. nekem se a kell a tied.. más vagyok?igen és? más ..más.. te se vagy az aki pár éve..bocsika.. nembaj.. nekem ugyan nem..hiszen te fogod még bánni.. elég volt a jókislányból akit mindenki csak irányit..majd akkor nézzel mikor exeddel bulikázunk..és az állad leesik..hogy ők szidták egymást most meg téged! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése