2011. október 16., vasárnap

Kicsit jó volt! Kicsit fájt! De, félre tudom tenni a büszkeségem.. egy valaki előtt! 


A legrosszabb dolog a világon a hazugság.. néha azért hazudunk, hogy ne fájjon.. egy bizonyos hazugság kell az életünkbe, mert ha mindent őszintén tudnánk elviselhetetlenebb lenne ez az elviselhetetlen világunk.. DE, kérlek szépen már hazugság az is amit kérdezel.. már annyit hazudtok, hogy már semmit, de semmit nem tudok nektek elhinni.. és talán már túlzás, hogy minden egyes alkalommal mikor beszélünk, találkozunk kibukik egy hazugság amit tudok, hogy nem igaz.. bele se merek gondolni, mennyit hazudtatok már nekem, amíg észre nem vettem ezt a sokat.. az egyik legrosszabb emberi tulajdonság amikor már annyit hazudunk, hogy nem hisznek már el nekünk semmit! DE, nem baj.. csak nem tudom miért vesz engem körül ennyi hazug ember.. de majd meglátják, mert én is tudok bunkó lenne ;) meg mindenki akinek a tegnap estével betelt a pohár és már nem az lesz akit etethettek mintha rég nem tudnánk az igazat..! : ') Leszek a bunkó lány, ha ez kell! Mert már nem érdekel senki sem, de nekem ne hazudjon senki a szemembe.. mert akkor még nem ismer..! :) Nem mondom, hogy nem volt jó a tegnap este, de mindegyik estém, napom tökéletes lehetne nélkületek..! Ne keresd a társaságom.. mert megoldhatóvá teszem, hogy az enyém se keresse a tied! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése