2011. április 18., hétfő

A bizalom érdem. Nem tudom csak úgy, egyszerűen megadni neked.' te megtudod neki a rengetek sok hazugsága ellenére is..!

Nem bírom így tovább .. arra jutottam, hogy mivel semmi bajod nincs velem mikor az a bizonyos személy nincs ott aki sikeresen közzénkállt.
Két variáció van a fejemben:
első: titkolod elötte, hogy mi beszélünk..
második: ló nincs szamár is jó alapon vagy velem
Az sem tiszta, hogy akkor az a jópár hónap mind hazugság volt?! 
Ha megsem probáltad velem megbeszélni, honnan tudtad a választ?!


Ma meg azt hallottam, hogy mondott valamiit .... ami szintén nemigaaz, és te szintén neki hiszel .. még mindig .. meg, hogy mindenkinek aztmondja utál téged .. o.O. pedig nemazt mutatjaa.. meg hát emlékszem én nekem mit mondott rólad.. érdekees.. vagy csak azért van veled mert én téged választottalak és más valakivel nemtud nekem fájdalmat okozni..! Zsaninál már beprobálkozott, ő tarotta magát.. te nem ..:/ érdekes.. zsanival voltam hirtelen nagy barátnöje lett zsani! veled voltam hirtelen téged is annyira birt mikor elötte szidott mint állat..:/


Csak hát róla ezt nehéz elhinni mi?! pedig abban csalódunk akiben bizunk és nem hiszük el róla.. 
mindenki tudja róla .. mindenki mondja róla .. hogy mekkora kavaró gép :D és tudom, hogy elmondod neki nyugodtaan. mert már az se érdekel. ezt eddig nemakartam elmondani, de az igazság néha fáj..*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése