2011. április 26., kedd

ezaszüneeeeet. megint felejthetetlenn.(':
minden jóvolt, és rájöttem, hogy megtudom állni!!!o.O. nemhittem volna még elözőnap se, de sikerült! és nagyonn de nagyonn örülökk nekii :)))  nemfélek már a nyári szünettől, azon a bizonyoss helyenn..* de mostse rajtad múlt.. pedig annyi minden változott azóta, egyáltalán nemvagyunk már olyan közeli viszonyban.. de mégis ha ott vagyunk együtt olyan mintha mindennap beszéltünk volna ezelött, és mikor felhoztuk a múltat, egy gúnyos mosoly volt az arcomon, tieden meglepödés mintha te magad sem hinnéd el amit ketten csináltunk.. azokon a napokonn.:D kérdezed megbántam-e, de nem, nem bántam meg egyetlen percét sem, és csak azért mert amikor megtettük akkor énis akartam, és mosolyogtaam, ami a jövőre tekintve se szabad h megváltozzon..! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése