2011. április 27., szerda

Néha csak azért mosolygunk hogy visszatartsuk a könnyeinket..*

bár már túlságosan is ismerlek, tudom mennyit jelent neked egy lány szerelme.. de mégis, ugyérzem pár szavad és ez a felhő eltünik és elöjön a rózsaszin fellegvilág és komolyan mondom elég pár szép szó és az elvarázsoló mosolyod és a tiéed vagyok! de ennek vége! nem akarom ezt tovább folytatni! hát persze hogy ez neked eddig nagyon is tetszet! tudom hogy tetszem neked és hogy akarsz, csak a szemedbe kell nézni! de bye bye rózsaszin felhők! az álom világ létezhet, ha betartunk bizonyos határokat! ha rámnézel nem fogsz mást látni mint egy lányt aki nézi a szemed és nem mond semmit, csak figyeli minden mozdulatod, tekinteted, de ha csak rámpillantasz semmit mondó leszek! de ha mélyen a szemembe néznél látnád amit akkor érzek! de ezt te ugysem teszed mert mint mondtam, tudom mit jelent neked egy lány.. és ez már nem az a rész(:    ma figyeltem a szemed, mélyen a szemed.. tetszett amit láttam, de az eszem használom! és csókcsók 'tudod mia csel cica?! az hogy felejts el!' ahogy mondod a lányoknak én most mondom neked..! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése