2011. június 4., szombat

és Drága K. :)
talán te voltál a legszebb tévedés az életemben! :)
igen! tévedés voltál teis! ugyanugy mint a többi! de érdekes te voltál az egyetlen aki megkapott! aki elmondhatta hogy jár velem.. de te voltál az akit nemőszntén szerettem! de szerettelek egy ideig egy nagyon kevés ideig őszintén! aztán nagyon aljas módon, de ráduntam! gyerekes vagy! probáltam nem túl sok fájdalmat okozni neked! de ez nem sikerült! igy jártál.. sajnálom! őszintén! én tehetek róla! mikor láttalak a forumba ugy ülltél ott egyedül mint egy rakás szerencsétlen! igen mikor megláttalak ez jutott eszembe! (ez az utolsó forumos napunk)
neméreztem irántad semmit sem a végén! hazug voltam veled! annyi volt hogy sajnáltalak! nagyon sok mindenkivel sajnálatból vagyok! nemutodom miért! de nembirom elviselni ha valaki miattam szenved! ilyen vagyok:s ..
te kérted hogy ne beszéljünk többet! látod tudod te mi a jó neked! örülök hogy magadtól jöttél rá! ez volt a célom! :) igy a legjobb neked!
kérlek ne hargudj rám amiért ilyen voltam veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése