2011. június 23., csütörtök

nem vagyok oda az ilyesmi nyaralásokért, de ez nagyon jó volt! :)


Nem felejtem el: 
•a játékot az ikrekkel meg a többi csajjal és a sráccal. 
•azt hogy mennyien voltunk EGY gépre, és ahogy beosztottuk magunkat. és hogy persze mindenki tovább volt:s vagy hogy a fiúk mekkora gépfüggők.
•azt hogy lementünk a pályára lefeküdtük a fűre, néztük a gyönyörű tájat, és beszélgettünk utánna játszottunk, megnéztük a patakot ami a ház kertjének a végébe van, még egy nagyon szép!
Emlékszem: •mikor kicsi voltam ahogy anya mesélt erről a tájról, és hogy mennyire szeretne egy ilyen helyen lakni, és hogy én azt mondtam, hogy abba nincs semmi, de most meg dejó is lenne, sok jó van a városba, de ezekbe a kicsi falukba ami egy meseszép helyen van, annak is! :)
•a lakókocsira, mekkora élmény :) és mennyire jó gyereknek lenni néha csak egy pár órára :)
•és a medencézés, és hát persze a 3vödör jéghideg vízre a napozóágyra! hát igen:D azt biztos nem felejtem el jó ideig!
•és az esték! :) uh azokat nem sorolom fel! :)
de még folytatjuk! :) 
   nagyon jó volt veletek lenni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése